Thursday, June 26, 2008

Berjalan-Jalan di Air Itam

Hari ini dalam perjalanan nak balik ke hotel aku terfikir takkan nak melepak je dekat hotel tuh. Fikir punya fikir then i decided to go to Air Itam. Not in my mind to buy anything. Saje je jalan-jalan.....tengok la apa yang ada di Air Itam tapi sikit jer. Benda makan tak snap pun. Banyak makanan kering kat sini...kerepek..nenas josephine pun ade. Ha eedany apa lagi turun la johor hehehehehe..........
















Dari Air Itam nak ke Kluang lak aku sempat berhenti untuk snap pokok dragon food dari dekat...huhuhuhu tak puas hati semalam snap dari jauh. Yang ni di luar pagar....buah naga di luar pagar...tak perlu ambil galah untuk dijolokkkan...hehehehe sape boleh sambung. Ada yang pernah masuk pertandingan pantun tak huhuhuh ahaksss....






5 comments:

Malim said...

balik hari tu tak sempat turun air hitam yer.... padahal dekat jer ha

WanHidayat said...

Salam bro...apa khabar???, harap2 baik2 sahaja...lama dah tak datang bertandang kat sini....sibuk sgt sekarang nih...ni pun bagi komen dari atas kapal....dok kat dalam dive control nih....ok bro...tk care...

eedany said...

harus pergi Johor... nak jolok buah naga. hihihi....

:)

Lily.Lulu. said...

besarnyaa replika buah naga tuh ... kalau betol punya makan mesti x habis ..

hehehehe
:D

Syam said...

malim: ko tuh byk sgt hal heheheh

wan: sihat alhamdulillah. harap wan pun sihat jugak

eedany: nak jolok ek..nanti berlubang la buah tuh hehehehe

lily: hehehe mmg puas makan punya