Wednesday, June 25, 2008

Kat Kluang Pulak....

Dah 2 minggu aku dekat Kluang. Baru hari ini dapat menceritakan tentang Kluang nih. Hehehehe tapi tak semua la...serba sedikit jer. Balik dari kerja di Machap aku pun menuju ke hotel penginapan di Kluang. On the way nampak banyak tanaman pokok buah naga (dragon fruit) tersusun di sebelah jalan menuju ke bandar Kluang. Tak sangka pulak pokok buah naga hidup subur di sini. Mungkin tanah di sini sesuai agaknya.....aku pun singgah di sebuah organic park dan snap beberapa keping gambar untuk uolsss....



Banyaknyerr...

Sempat lagi pose...hehehehehe




Dekat organic park tu nampak pulak bunga kebangsaan kita....dapat snap 2 keping gambar hehehehehe



Malam pulak aku makan malam di Kluang Rail Coffee selepas di cadangkan oleh staff tempat aku kerja. Not bad...ala-ala Old Town macam kat KL tu. Tapi sini terkenal dengan Kluang Coffee...kalau dekat Ikano Mutiara Damansara ada satu Kluang Station kan... kan....












No comments: