Sunday, March 2, 2008

Bye-Bye Aiwa - Hello Samsung

My Aiwa television has served me almost 10 years. But now she's already come to the end of her life. Dah berapa kali repair and i decide to dispose off the television. Hantar dekat kedai besi buruk dapat 5 hinggit jer...huhuhuhu beli dulu beratus ringgit dapat 5 hinggit jer! Sungguh rendah nilainyer. Since no television at my room, i went to electrical shop to get a new one. Nak cari brand ape yer. Berkenan pulak brand samsung 21 inch. I had my Lcd tv 40 inch dekat hall bawah with the same brand. Setakat nih puas hati dengan kualiti gambar tv samsung. So apa lagi grab je la. The tauke offered me Rm690.00 but i requested for RM600.00. Dapat jugak akhirnya.

Teringat pulak zaman sekolah rendah dulu cikgu minta buat karangan tentang sesuatu benda. Saya pernah buat karangan 'aku sehelai baju' kelakar betul....


Good bye....5 hinggit je nilai engkau...mmm


Dikedai besi buruk


My new samsung..welcome

3 comments:

eedany said...

hehehe... saya pernah buat karangan, saya sebatang pensil.

besarnya 40 inch tv tu... puas hati ooo.

Syam said...

eedany: kelakar kan teringat zaman sekolah dulu....ha'ah puas hati tgk tv besar...huhuh..tapi tgk wayang lagi besar...

ana said...

salam ziarah...:-) - kngah.