Sunday, February 17, 2008

Alamanda Putrajaya

Ayooo.....kepala masih terasa pening tapi lega sikit dapat tidur petang tadi walaupun sekejap. But then since i'm still looking for my Biothrem facial cleanser we decided to go to Alamanda. My wife pun nak beli puting botol Avent for my second child. Yang lama dah tak elok. Sampai sana fikir pulak nak makan apa yer for our dinner. Without any hesitation kitaorg pun melantak McDonald.

Prosperity Chicken Foldover (teringat kat shah huhuhuhuh)


Beli aiskrim kejap...


Sedap nampak waffle tuh....


Beli puting botol susu Avent di sini


Jom balik dah 9 lebih...orang pun dah tak ramai.....


I did not get my Boitherm. The promoter at Parkson informed that the product that i'm looking for is already out of stock. They only have the outdated one ( ayooo...masih simpan ka...). So tomorrow i have to look at Robinsons Mid Valley for the new one.

No comments: