Monday, January 28, 2008

Nokia 6500 slide ke classic..??

Mmmm...ini la model yang memang aku ternanti-nantikan daripada nokia. Satu yang jenis nipis ya amat dan satu lagi jenis slide siap ade kamera di depan. Yang classic tuh aku beli pada bulan 11/2007 dan yang slide tuh baru je beberapa hari masih panas lagi katakan. Dua-dua aku minat dan akhirnya yang classic itu jatuh ke tangan bini aku huhuhuhuhu. Kalau u all la...pilih yang mana satu ek???

Went to newly opened hyundai service centre at puchong (near tesco) to service my matrix. I missed the 20,000km service due to time constrained and only manage to get the 25,000km. But since the service centre is also open on sunday now i have no excuse to maintain my car in a good condition for every 5,000 km. Hopefully and my MyV car also. U all pulak macamana have you maintaining your car properly.

Very nice service centre tapi awat la hampa cuci keta aku lama sangat....!!!




No comments: