Monday, November 30, 2009

Raya Haji

Aidil Adha di sambut secara sederhana, pagi kat umah nenek kajang....menjelang malam ke rumah atok dan opah cheras. Cuaca pagi dan awal petang amat panas, sampai di Cheras jam 6 lebih hujan lebat habis basah baju melayu seragam hijauku. Nasib baik ada adik ipar lelaki boleh pinjamkan baju dan seluar. Tak ada gambar-gambar yang menarik hanya gelagat anak-anak dan sepupu sepapat menjadi mangsa lensa kamera.



5 orang cucu nenek Zaharah



Dua puteri ni dah lama betul tak jumpa diaorg tinggal dekat Gerik Perak




Pesal la anak aku syazwan nih asyik tutup mata....???


8 comments:

Noriza said...

pesal lah anak2 kita nih bang? he he he

E.d.Y said...

puas tgk gelagat anak buah tyme raya haji aritu...puas jugak dibanding2kan muka dengan anak buah...mentang2 muka nie ensem..haha..(mula la perasan)

Anak Jawa said...

comelnyaaaaaaaaaaaaa anak teruna tuuu!!!!

Syam said...

ntah ler...perangai budak2 hehehe

Syam said...

edy: perasan la tuh...patut la asyik hujan je sejak dua menjak nih huhuhuhu

Syam said...

anak jawa: wahhh dah teruna...ada anak dara yang berkenan ker hehehe

@xiM said...

comey!!

tutup mata sebab pasang flash kot..hehehe

Syam said...

tak pasang flash pun axim...saje je tu hehehehe