Friday, November 7, 2008

Taman Tasik Cempaka-Bangi

Sepatutnya petang semalam kitaorg ada kelas 'pendidikan jasmani' tapi disebabkan 'miscommunication' yang tak sepatutnya berlaku tak jadi la kelas itu. Lepas minum petang dekat Bangi Kopitiam saya singgah di tasik sebelah dengan pejabat untuk snap beberapa gambar di sana.


tasik1
Tengok la bendera tu dah koyak rabak dekat hujung kain macam kena makan burung. Harap Majlis Perbandaran Kajang ambil tindakan...memalukan jer...baru bulan 5 disiapkan. Jabatan Landskap Negara...sapa keje situ ek...malu-malu oppsss


tasik2


tasik4


tasik3


flower

2 comments:

lynx said...

wah...nampak best gak taman ni ek...
nanti pas abis issue 30th june kita ramai2 pakat main layang2 kat situ nak..

Ad Rifza said...

Dah lama tinggalkan Bangi...Semuanya mungkin sudah berbeza...Byk pembangunan baru yg tidak diketahui...Rindu Bangi...