Saturday, July 12, 2008

Pasar Malam

Semalam selepas pergi jogging untu kali ke 3 aku singgah pasar malam di Putra Perdana Puchong. Dekat area rumah aku nih tak susah nak cari pasar malam. Dalam lingkungan 5 km ada 3 pasar malam setiap minggu. Yang syoknyer setiap hari rabu jumaat dan ahad. Senang sangat. Nak makan apa yer...fikir punya fikir nak makan nasi lemak kukus dengan ayam goreng. Aku pun pilih chicken wing. Biasa pilih drumstick....chicken wing pun sedap kan. Hehehehehe....cari la juga murtabak pisang...ade ke kat pasar mlm ek...biasa dekat kedai mamak ada kot... putu buluh pun takde..segala putu tak de..kutu ada la kot...uhuks...hehehehehe....So ini la hasilnya apa yang aku beli dan dapat snap gambar sekitar pasar malam di situ.




Nasi lemak kukus


Rambutan pun ade...



Ayooo...keluarga ultraman semua ada....


Donut gergasi...70 sen sebijik...sedap tau makan panas-panas



Dragon fruit...tak beli pun


Kopok lekor...sedap

4 comments:

Ad Rifza said...

Putu bamboo takde ek?..hmm...lompat tikam ada tak?..hehe...nampak macam best nasik tuh..
Sonang laa dekat pasar malam..3 hari dlm seminggu lak tu..Kira 3 hari dapur off..hehe..best best...

riken said...

wah...macam sedap ajer tengok nasi lemak tu...dah lama sangat tak pegi pasar malam...

Syam said...

ad rfiza:lompat tikam tak nampak lak...dulu kecik2 ada gak main tikam2 hehehehe...

riken:sedap....hehehehehehe

Malim said...

ha dah beli ker camera tuh? :)