Wednesday, May 7, 2008

Masjid Negara

Dah lama tak ke Masjid Negara. 10 tahun ada la kot. Hari tu sempat solat Zohor di sana. Tertarik dengan ukiran dan rekabentuk masjid negara walaupun dah lama masjid nih.












4 comments:

MalimKundang said...

tetap cantik masjid ni.. dulu2 kalau rombongan sekolah mesti ke Masjid Negar, Tugu Negara, sema pasal negara2 lah

riken said...

yup, dulu waktu stay kat brickfield selalu semayang jumaat kat situ...cantik masjid tu...

Syam said...

malim: hehehe sama la rombongan sambil belajar

riken: memang cantik sekali

Ad Rifza said...

Bila sebut masjid negara ingat suatu waktu dahulu pernah bertahajjud disini secara tak sengaja..masa tu kena attend perbarisan hari kebangsaan so tido masjid negara sbb nak gi pagi2 lagi kat dataran merdeka..hehe..