Thursday, April 17, 2008

Birthday Gift

This entry will answer the previous one. My sis's birthday was on 15 April. Happy birthday to her. Semoga panjang umur, murah rezeki dan berjaya dalam hidup.

Pose pose manja dapat teddy bear


This picture was taken on her graduation day. She graduated her Diploma In Accounting. Currently she's pursuing her Degree in Accountancy at UiTM kampus Melaka.


Nasib baik la adik perempuan boleh la beri hadiah yang comel-comel gitu ( tu pun atas permintaan heheheh). Kalau ada adik lelaki macamana ek apa yang dia nak (wink..!!). Bulan ini sahaja dua orang ahli keluarga saya menyambut hari lahir. Yang ke atas tuh 15 April lepas nih mak saya pula pada 28 April. Masih berfikir apa yang perlu diberi. Bulan depan pula hari jadi isteri tersayang (18 mei) dan saya yang disayangi (20 mei) hehehe....dan juga sesiapa yang berbintang taurus macam kami nih.....


3 comments:

eedany said...

Congratulations tu adik syam. Teringat kenangan time konvo kat uitm itew...

bestnya syam ngan isteri terchenta boleh exchange present, birthday selang sehari saja :)

Syam said...

eedany: thank you. adik perempuan sorang pulak tuh. biasa kalau kasi hadiah saya tanya nak apa...dah nia nak teddy bear kasi je la hehehehe

sama gak ngan wife tanya dia nak apa, dia pun tanya saya nak apa..senang hehehehe karang tak suka tak best pulak....

riken said...

ooo...untuk adik, ingatkan kasik kat "tut tut tut"...haha..btw, bear tu besar rupanyer yer...ingatkan kecik ajer based on the first pic...congrats to your sis...bleh keje ngan abang dia la yer lepas nie...